Sursa foto: https://pixabay.com/ro/

Daca va doriti nu numai sa fiti frumosi, dar si sanatosi, este recomandat sa includeti aceste alimente sanatoase in planul de dieta, iar ele va pot ajuta sa pierdeti mai repede grasimea abdominala.

  1. Cafeaua verde: boabele de cafea verde contin acid clorogenic, ceea ce reduce absorbtia zaharului in tractul gastro-intestinal, arzand astfel grasimile acumulate. Mai mult de atat, acest acid stimuleaza activitatea metabolica a ficatului, facandu-l sa arda mai multa grasime. Puteti consuma o ceasca de cafea verde sau de ceai dimineata, pe stomacul gol, si veti observa destul de repede rezultate pozitive.
  2. Merele: sunt bogate in vitamine si antioxidanti, deci sunt o hrana ideala pentru arderea grasimilor abdominale. Pentru a obtine rezultate notabile, mancati cel putin 3 mere pe zi. Puteti dubla efectul daca mancati un mar sau fulgi de ovaz cu felii de mere pe stomacul gol.
  3. Pestele albastru: acizii grasi Omega-3 elimina excesul de grasimi si impiedica acumularea de grasimi in organism. Inlocuitorii acestuia sunt somonul, macroul, heringul, tonul, sardinele, hamsiile, pastravul de mare, bibanul si calcanul.
  4. Bananele: sunt o mare sursa de potasiu, calciu, magneziu si vitamine. O banana pe zi va poate ajuta sa castigati lupta impotriva pierderii in greutate. Puteti consuma o banana de fiecare data cand va este foame intre mese. In plus, exista o multime de deserturi sanatoase cu banane, pe care le puteti incerca.
  5. Citricele: este binecunoscut faptul ca citricele sunt bogate in vitamina C, care scade nivelul de insulina si face organismul sa digere grasimile mai repede. Includeti portocale, grapefruit si apa cu lamaie intre mese.
  6. Fructele de mare: fructele de mare proaspete contin grasimi monosaturate, care va ajuta sa evitati acumularea de grasimi suplimentare. In plus, fructele de mare sunt o sursa excelenta de acizi grasi si omega-3.
  7. Pepenele galben si pepenele rosu: ambii sunt bogati in apa si potasiu, ceea ce va poate ajuta sa evitati balonarea.
  8. Nucile si migdalele: ambele au o concentratie mare de omega-3 si proteine. Mai mult, migdalele va ajuta sa controlati nivelul de zahar si sa va activati metabolismul. Adaugati cateva la salate sau mancati cateva de fiecare data cand vi se face foame intre mese.
  9. Avocado: nu numai ca este gustos, dar este si delicios. Contine acid oleic, care reduce in mod miraculos senzatia de foame. In plus, contine fibre si grasimi mononesaturate, care ajuta la prevenirea cresterii in greutate. Consumati unul in fiecare zi, in special pentru ca se poate combina usor cu alte alimente.
  10. Quinoa: este un aliment bogat in fibre, cu continut scazut de calorii, care controleaza pofta de mancare si accelereaza arderea grasimilor in acelasi timp. Contine proteine, antioxidanti si alti nutrienti, cum ar fi zincul, seleniul si vitamina E. Este un substitut excelent pentru orez si merge perfect cu carne sau legume.
  11. Tomatele: asigurati-va ca includeti rosiile in dieta: reduc cantitatea de lipide din sange (grasime si colesterol). Puteti sa faceti suc de rosii sau sa le adaugati in salata. Rosiile promoveaza satietatea, asa ca incercati sa le consumati de care ori va este foame.
  12. Fructele de padure: capsunile, zmeura, murele si afinele pot sprijini eforturile pe care le faceti pentru pierderea in greutate. Nu numai ca sunt delicioase si dau un sentiment de plentitudine, dar contin si antociani: flavonoide capabile sa reduca grasimea si zaharul.
  13. Uleiul de masline extra virgin: uleiul de masline este o grasime alimentara sanatoasa, care ajuta la eliminarea grasimilor saturate, in timp ce scade nivelul cortizolului (hormonul de stres), care influenteaza cresterea in greutate. Isi pierde beneficiile pentru sanatate atunci cand este incalzit, deci puteti consuma o lingura de ulei de masline pe stomacul gol. Sau, daca nu va place, il puteti adauga in salata sau supa inainte de a le consuma. De asemenea, atunci cand este aplicat pe piele, ofera o senzatie mai moale si mai flexibila.
  14. Otetul din cidru de mere: are multe avantaje pentru sanatate si va poate ajuta sa pierdeti in greutate. Contine pectina care face creierul sa se simta bine. Deci, daca va este foame inainte de culcare, otetul din cidru de mere este solutia. De asemenea, promoveaza detoxifierea naturala, curatarea si vindecarea.

Pin It on Pinterest

Share This