Sursa foto: https://pixabay.com/ro/pastile-comprimate-medicament-3114364/

Inconjurate de atat de multe produse de frumusete din care putem alege, poate fi dificil sa iti dai seama care este cel mai bun pentru tine. Fiecare femeie are o chimie unica si niciun regim de frumusete nu se poate potrivi pentru toate femeile. Acestea fiind spune, exista cateva suplimente comune pe care majoritatea femeilor le pot include in rutina lor zilnica pentru a spori stralucirea parului si a pielii. Va prezentam cateva dintre ele:

  1. Pentru par puternic si bogat, unghii puternice si piele luminoasa: biotina si ulei esential de luminita noptii. Daca va confruntati cu pierderea parului sau cu unghii fragile, este posibil sa aveti un deficit de biotina. Una dintre vitaminele B, biotina, ajuta la intarirea si stralucirea parului, dar si la consolidarea unghiilor. De asemenea, s-a demonstrat ca biotina vindeca eruptiile cutanate si iritatiile. Se recomanda consumul a 2.500 mcg/zi. Acidul gamalinoleic (GLA) este o grasime care sustine aspectul sanatos al pielii, parului si unghiilor, dar se ia destul de greu din alimente. Va puteti lua doza de GLA necesara pielii din uleiul esential de luminita noptii. Puteti consuma 500mg de 2 ori/zi.
  2. Pentru a calma eruptiile si roseata: probiotice. Probioticele sunt bacterii sanatoase, cunoscute pentru imbunatatirea si mentinerea unui sistem digestiv sanatos. Acum se crede ca acestea pot ajuta la vindecarea acneei si a rozaceei prin echilibrarea a ceea ce se numeste axa intestin-creier-piele, conform Academiei Americane de Dermatologie. Amble afectiuni ale pielii sunt legate de inflamare, care este redusa de probiotice, iar studiile arata ca administrarea unui asemenea supliment poate reduce inflamarea pielii. Cautati un probiotic care are 5-6 tulpini de bacterii si cel putin 20 miliarde CFU (unitati care formeaza colonii) si luati in fiecare dimineata impreuna cu micul dejun.
  3. Pentru reducerea ridurilor si a pielii lasate: colagen. Aceasta pulbere fara gust poate fi adaugata in piureuri sau amestecata in ceaiul sau cafeaua de dimineata. Colagenul este o combinatie unica de aminoacizi care alcatuiesc tesuturile de sustinere ale corpului, inclusiv cele ale oaselor, tendoanelor, ligamentelor, cartilajului, pielii, parului si unghiilor. La inceputul anilor 20 incepem sa pierdem colagenul din organism, ceea ce poate duce la o crestere a ridurilor. Luati 2 linguri de colagen dimineata pentru a mentine elasticitatea pielii. In plus, colagenul poate contribui, de asemenea, la intarirea parului fragil si lipsit de viata.
  4. Pentru inchiderea porilor: masca de argila. Masca de argila naturala de bentonita ajuta la inchiderea porilor. Argila scoate surplusul de apa si ulei din piele si o curata. Daca folositi de prea multe ori masca cu argila, pielea s-ar putea irita si usca. Astfel, puteti folosi masca o data sau de doua ori pe luna.
  5. Pentru cearcane si ochi rosii: Melatonina si Vitamina K. Chiar daca acestea nu sunt direct legate de piele, lipsa de somn este una dintre cele mai usoare modalitati de a adauga cativa ani in plus fetei dumneavoastra. Atunci cand nu dormiti noaptea 7-9 ore de somn, vasele de sange din interiorul ochilor si de sub ochi se dilata, iar ochii capata un aspect rosiatic si apar cearcanele. Melatonina va poate ajuta sa dormiti mai bine, iar vitamina K este un antioxidant care ajuta la imbunatatirea circulatiei, ceea ce reduce aspectul negru de sub ochi.

Pin It on Pinterest

Share This