sursa foto: http://cdn.myhealthtips.in

Majoritatea dietelor si programelor de exercitii sportive realizate in zilele noastre sunt create special pentru a te ajuta sa scapi de kilogramele in plus. Exista, insa, multe persoane care isi doresc exact opusul, sa ia in greutate, adaugand grasime proportional si mentinandu-si totodata silueta.

Asadar, cum poti sa te ingrasi fara a exagera si ce trebuie sa faci pentru aceasta, vei afla in continuarea acestui articol.

Ce alimente trebuie sa cuprinda dieta de ingrasare? 

Pentru a creste in greutate e important sa iti ridici numarul de kilocalorii consumate zilnic. Din acest motiv, se recomandata introducerea in alimentatie a unor produse precum:

  • Oleaginoasele sau fructele in coaja de lemn, cunoscute si pentru efectele lor benefice asupra sanatatii si a longevitatii, au un aport caloric de aproximativ 600 kcal la fiecare 100 de grame de fructe ca: nuci, caju, fistic, migdale, alune, seminte de susan, floarea soarelui sau dovleac. Ele trebuie consumate totusi in stare cruda.
  • Uleiurile vegetale (de masline, cocos, struguri, arahide sau rapita) au un aport caloric de aproximativ 900 kcal la fiecare 100 ml. Introdu uleiul presat la rece in alimentatia ta zilnica prin aplicarea lui peste alimentele proaspete, nepreparate.
  • Lactatele si branzeturile sunt o sursa bogata de grasimi si proteine.
  • Cerealele integrale precum ovazul, orzul, graul si produsele care le contin (biscuiti, paine) au un aport de circa 350 kcal la 100 g si au avantajul de a fi consumate mai greu si de a se depune, implicit, fara a dauna insa organismului.
  • Fructele precum bananele, perele, merele si fructele uscate nu au un continut mare de apa si nu dau senzatia de saturatie.

 

Ce trebuie sa ai in vedere cand vrei sa te ingrasi 

  • Procesul de ingrasare nu trebuie sa aiba loc prin exagerarea cu numarul meselor si cantitatea de mancare consumata la acestea. Alege pentru o crestere treptata a consumului de hrana.
  • Ai in vedere sa mananci alimente santoase, naturale si evita dieta cu fast-food care nu doar ca iti va adauga kilograme depuse neplacut, dar iti va oferi o senzatie de rau, afectandu-ti organismul. Opteaza in schimb pentru un burger realizat acasa, folosind carne de pui, bogata in proteine, salata, rosii si castraveti proaspeti, alaturi de un sos preparat chiar de tine.
  • Nu exagera cu consumul de zahar (ciocolata, prajituri, creme, bomboane) pentru ca poti risca sa te confrunti cu diabetul.
  • Nu uita ca exercitiile fizice te ajuta sa iti pastrezi sanatatea organismului si sa iti definesti corpul, evitand riscul de a adauga kilograme in plus inestetic.

 

Tine cont de aceste sfaturi cu privire la acumularea kilogramelor in plus. Pregateste-ti dieta de ingrasare doar cu ajutorul alimentelor proaspete, neprocesate. De asemenea, nu uita ca practicarea unui sport te va ajuta sa iti distribui surplusul de grasimi intr-un mod proportional, astfel incat sa ai corpul la care visezi.

Pin It on Pinterest

Share This