Cine ar refuza o portie de paste aburinde, cu parmezan gustos, ras la sfarsit? Cred ca nimeni:)

Pentru evitarea monotoniei alimentare, este indicat sa alternam felurile de paste pe care le mancam zilnic. Putem incerca, pe langa pastele de grau dur si pe cele de orez integral, quinoa, hrisca, chiar si linte si soia (toate acestea fiind potrivite si unei diete fara gluten, impusa de un diagnostic precum boala celiaca). Asadar, va propun o reteta simpla, potrivita tuturor varstelor, pe care o putem manca atat la pranz, cat si la cina.

Ingredientele pentru o portie sunt: 50 de grame penne de hrisca, pe care la gasiti aici,o jumatate de dovlecel, o jumatate de morcov, cateva rosii cherry,  un catel de usturoi pentru aroma, ulei de masline, busuioc proaspat sau rucola

Mod de preparare:
Se fierb pastele, se scurg si se dau printr-un jet de apa. Se pun intr-o tigaie antiaderenta  dovlecelul taiat bucatele mici, morcovul ras prin razatoarea mare, rosiile taiate pe jumatate, catelul de usturoi taiat in doua si uleiul de masline. Se lasa la foc mic pana cand se uniformizeaza, se amesteca cu pastele.  La final se adauga busuiocul proaspat sau rucola si parmezan ras dupa pofta inimii.

Pofta buna!

Pin It on Pinterest

Share This