Spirulina, o alga verde-albastra, este bogata in vitamine, minerale si antioxidanti. Spirulina are o multime de beneficii pentru organismul uman: sustine imunitatea, reprezinta un supliment de proteine, are efecte impotriva anumitor infectii si contribuie la sanatatea ochilor. Prin urmare, ar fi indicat sa introducem spirulina cat mai mult in viata noastra, indiferent daca o facem sub forma de pulbere, fulgi sau pastile. Cel mai simplu mod ca sa te bucuri de beneficiile spirulinei ar fi sa o adaugi in mancare.

Adaug-o in sucuri

 

Una dintre cele mai placute variante prin care sa introduci mai multa spirulina in alimentatie este sa o adaugi in limonade, sucuri proaspete de fructe sau legume si in smoothie-uri. Incearca niste retete simple de limonada si combina sucul de lamaie, apa, mierea si spirulina cu sucul de portocale, sucul de mere sau sucul de  morcovi. Totodata, pentru varietate, iti poti cumpara un blender sau un storcator prin presare la rece.

 

Foloseste-o in sosuri pentru salata

 

O alta varianta ca sa adaugi nu doar spirulina in alimentatie, ci si mai multe legume si fructe, este sa mananci din ce in ce mai multe salate. Spirulina sub forma de pulbere completeaza perfect sosurile pentru salate. Iata o reteta simpla de sos pentru salate care merge de minune cu spirulina: combina sase linguri de ulei de masline cu doua linguri de otet, adauga o lingurita de mustar de Dijon, doua linguri de ierburi proaspete tocate marunt, sare, piper si un sfert de lingurita de spirulina. Amesteca totul si permite-i sosului sa se „odihneasca” jumatate de ora la frigider, dupa care il poti adauga foarte simplu in salata preferata.

 

Incearca sa o introduci in inghetata si in humus

 

Iti place sa mananci foarte multa inghetata, indiferent de anotimp? Atunci ar fi bine sa stii ca spirulina se potriveste foarte bine in inghetata. Pune putina pudra de spirulina in inghetata de vanilie sau de menta pe care o pregatesti acasa. Astfel, nu doar ca spirulina o sa aiba un gust mai bun, dar deserturile vor beneficia de un plus de vitamine si nutrienti, care iti vor face organismul sa se simta mai bine.

In cazul in care preferi humusul la fel de mult ca inghetata, e bine sa tii cont ca spirulina se combina de minune cu nautul, pasta de susan, sucul de lamaie, uleiul de masline, sarea si usturoiul. Pe scurt, cu humusul. Adauga niste pita incalzita usor pe gratar si obtii foarte simplu o masa copioasa, delicioasa si plina de arome unice!

Pin It on Pinterest

Share This